Thursday, April 22, 2010

SeMaKiN KuSuT...

Hari ini makin bertambah lagi permintaan LEMBAGA yang menghantui aku sejak kebelakangan ni..Makin sarat lagi fikiran.. selagi belum tiba waktu pertemuan dengan LEMBAGA nie layankan saja lah permintaannya...Kalau hari-hari ada saja yang diminta..mau sakit aku dibuatnya..mmmm..YA Allah Permudahkanlah segala urusanku...

8 comments:

illaieylla said...

sabor ye...
nak kena pukul lembaga tu kan

sue onn said...

kalau leh pukul...nie nak sentuh lebih sikit kang..kita yg parah..ahakss...tau ke lembaga apa nie?

Frodo Baggins said...

lembaga pe ni kak sue
minta lebih2 pula

((tetiba saya hangin))

wakakakakkaka ~~~


p/s: ni lembaga jin kapla konceng ke haper? kerr lembaga yg bakal jadik "hantu kelambu" .. woohaaa!!!


>>___<<

sue onn said...

hehehe..agak2 lembaga apa?...nak tau ke?...LEMBAGA HASIL DALAM NEGERI lah..hehehehe

xiiinam said...

Baru je ckLah nak tuliskan zikir-zikir untuk mengelakkan gangguan jin dan syaitonnn lepas baca entri tadi....kat kotek komen ni!






....Lembaga Hasil rupanya....hmmmmm!!!





:)

Berd said...

ni lembaga tabung haji la frodo.

kak sue ni nak pergi haji ujung taun ni;.

hahaha

<>_<>

betol tak kak sue?

sue onn said...

ckLah --> heheh cikgu leh gak kalau nak bg..kongsi bersama..

Berd --> harap masinlah kata2 ko nie..amin...

Frodo Baggins said...

jadah lu berd ~~ kat sini pun lu ada! cilakak!!! hahahahhaa


>>___<<