Wednesday, March 11, 2009

BLiNG..BLiNG...TeNGoK aJeLaH



Bling..Bling..nie dah jadi macam aku pelihara lak..dok melepak kat atas pokok depan umah aku.

Pandai menyamar nie bertukar warna..nanti aku cuba tangkap masuk dalam baldi biru..tengok dia tukar warna tak.

Cendawan nie bukan aku tanam tapi aku ambik gambar kat Air Terjun Bantang, Bekok


Gara-gara katak nie abis telefon ngan wallet aku masuk dalam air.


Macam mana nak mandi nie. Batu je yang penuh.

Ni keje anak buah aku.

Nie lak batu bertenggek. Batu bersurat takde kat sini.

Seronok ye ..

Ok lepas nie kita balik.

1 comment:

^ Ain aka Dak In ^ said...

akk ni pndi amik gmbr ek...
kreatif..
cantik...