Tuesday, March 3, 2009

MeMBoNGKaR RaHSia PeRiNDu..

Walaupun pada awalnya banyak halangan untuk xtvt ini tapi akhirnya berjaya juga diadakan. Mengikut perancangan awalnya aku tak dapat menyertai xtvt ini tapi bahana kuatnya godaan dari teman-teman RAMFC maka aku berjuang juga untuk sampai kesana. Syukurlah kakak aku setuju nak hantar tapi dengan syarat sekejap aje. Kejap pun kejaplah janji aku timbul disana.


Sebab aku lum pernah sampai di Putrajaya tu, 4 kali aku berhenti tanya orang mana nak tuju tempat tu. Mungkin lokasi tempat yang dipilih kurang sesuai agaknya maka sambutan dari ahli yang lain juga kurang.


Tengah hari aku sampai, orang pertama yang aku cari Kak Illa. Sebab aku kenal dia selain Elle. Yang lain semua tengah sibuk mencari Harta Qarun. Sempat hai2 jek sebab tengah sibukkan. Akhirnya jumpa jugak dengan Penasihat Kelab En Atokkz.
Lepas aku sampai tak lama Abg Ram dgn Kak Dayang sampai. Apalagi aku ambik peluang yang cukup baik nie sementara semua orang lain berlari-lari.


Minta Abg Ramlee sain autograf kat novel-novel yang aku bawa.
Semua sekali aku bawa.

Dah siap ambik gambar lak

Ni Ratu Sulaman dari Singapore. Dia tengok aku dok sibuk minta Abg Ram t/tgn dia pun tumpang sekaki gak.

Lepas siap xtvt di Taman Warisan kami semua bergerak ke Taman Putra Perdana. Oleh kerana semua orang dah berlari kesana, makanya aku dengan Kak Dayang telah dilantik oleh Abg Web sebagai AJK Makanan, hehehe tukang angkat segala barang buffet masuk bonet. Terbongkar rahsia bila Kak Dayang nampak pulut kuning dalam bonet Abg Web.

Masa terlalu cemburu untuk aku lama disana. Aku tetap seronok juga walaupun seketika tapi ia amat bermakna. Sebelum aku berangkat mengundur diri, aku mintalah mereka semua untuk ambil gambar beramai2 dulu. Terima kasih para sahabat kerana begitu memahami.


Aiseh gambar dua orang pioneer Chat Box tak nampaklah


Haa tu dia, kami dok depan sekali (hehehe aku ngan kak Illa lari dok depan lak)
Ni sebenarnya kami tak tau tgk tang mana. Sebab kamera kat depan nie banyak sangat. Kut tengok mata sorang2 tu juling faham2 jelah sebab semua kamera kami dok tengok. Nak tau kenapa kami semua gelak...hehehe..bila ada yang berbunyi yelah kamu tu Penunggu Chat Box Kelab..( tu ditujukan khas untuk aku ngan Kak Illa lah). Lepas nie ada orang lain ambik gelaran tu kut..Laksamana Sunan @ Lelaki Berduka (pasni tak berduka lagi dah sebab suka suki bergambar dengan Mia Sara RAMFC)




Terbongkar sudah rahsia. Terlerai sudah rindu.


Terima kasih untuk Abg Web Dan Kak Chef Hana yang sediakan makanan yang lazat-lazat. Terima Kasih kepada Alaf 21 terutama En Nordin yang sanggup turun padang untuk menjayakan aktiviti ini termasuk sumbangan novel dan tak lupa untuk New Media yang memberi sumbangan majalah kepada kami untuk dijadikan buah tangan kepada mereka yang hadir. Terima Kasih Daun Keladi, Budi Baik Mu Kami Kami Sanjung Tinggi..ada rezeki boleh sponsor lagi...

Tahniah untuk mereka yang berusaha merealisasikan aktiviti ini sebagai realiti dan bukan sekadar mimpi sahaja. Untuk Elle dan Atokkz Syabas!!!

4 comments:

Linda Amri said...

heeh seronotnyeeeee, hai nasib baiklah aku dok jauh, klu tak mesti aku yg menang cari harta karun tuh hehe, syabas kepada semua AJK yg terlibat dgn ucapan "Jomlah ke Sabah, klu berani!" caucincauuuuuu!

akimsensei said...

wah, jeles xdpt join dari awal.. xsempat nk sembang lama ng kak sue pasai cendawan tuh.. wah, kak linda cabar suh gi sabah.. kak linda, tolg sponsor penginapan ada berani? haha.. pertanyaan dijawab dengan pertanyaan balik.. ngee..

Linda Amri said...

penginapan? nak sponsor wa tadak berani la, tapi tolong dapatkan diskaun ada berani la. Tunggulah aku jadi jutawan dulu baru aku sponsor korang ye, buat masa nih aku jadi 'ribu'an jek, hehe

The Hobbit Frodo said...

new hardo kew time nie?? cam dah pendek.... tp "kasut" menten tak?? Asal tukang gambar x snap skelik kasut nyew ... huahuahuahua.