Tuesday, April 28, 2009

TeNGoK aJeLaH Yea..


Seronok bila tgk kuar cam nie

Hilang penat. Bangun pukul 5 pagi pun takpelah.

Tersenyum tengok bakul penuh.

Ni 1 bakul lagi.

Siap bersihkan.

Siap bungkus

Selama bergiat dalam bidang nie banyak yang aku belajar dan lihat contonyar cam kat bawah nie..

Biasa tengok begini rupanya.
Yang begini susah nak jumpakan?
Besar tak?

12 comments:

Linda Amri said...

salam sueonn,
eh! bestnye tengok cendawan nih. syabaslah sueonn ye :-)

sue onn said...

w'salam kak linda..terima kasih..doakan lah saya berjaya satu hari nanti..

^ Ain aka Dak In ^ said...

alhamdulillah...rezeki...

illaieylla said...

mmg dpt tgk je lah
ntah bila la dpt rasanya

emmmm aduhaiiiiii

fecca said...

beesss !!

nyuumm... nyuumm.. nyuumm..

:)>-

GC said...

mesti seronok kan bila dpt merasa hasil penat dan usaha sendiri. syabas cik sue. teman doakan semoga segala urusan dipermudahkan dan bertambah murah, dan murah rezeki cik sue. (^.^)

sue onn said...

^ Ain aka Dak In ^ ---> syukur alhamdullilah..

kak illa ----> hehe..tgk dulu ye kak..tgk tak kena bayar..nak rasa dtg chaah.

Fecca ----> best.. nak try mailah...

cik Gc ---> kepenatan itu terhapus bila ia memberi satu kepuasan yg tidak boleh dibeli. terima kasih..mudah2an dengan doa dan sokongan para sahabat ia impian akan menjadi realiti. amin..

baila,bella said...

wah...
ni lah cendawan yang ku suka makn tu

SAYANG SARAWAK said...

tahniah...best yer..kalo dpt hasil begini..semoga berjaya...

sue onn said...

Baila ----> kalau suka mkn leh cuba wat kat umah..hari2 leh mkn .

Sayang Sarawak ----> terima kasih..sokongan dan doa anda semua amat saya hargai.

aiN said...

Su..buka business kat sabah lah...kami boleh tolong..kita buat cendawan goreng..i,atie & datin boleh tlg goreng...

sue onn said...

Ain ---> karang kamu semua minta gaji tinggi ...ahaksss