Tuesday, April 20, 2010

HaMPiR 4 BuLaN..2010 BeRLaLu

Terasa pantas masa berlalu..dan aku masih disini mencari arah...Apakah segala impian akan terlaksana tahun ini?...Pasukan hoki yang ku bimbing telah pun ku tinggalkan. Entah apa khabarnya sekarang budak-budak tu semua. Bukan aku tidak sayang pada pasukan yang aku sendiri bentuk. Tapi kekangan masa buat aku tidak mampu untuk fokus kepada mereka. Dimana pun kalian berada, doa ku kalian agar kalian berjaya dalam pelajaran.


Detik-detik hari yang berlalu sekarang aku rasakan begitu pantas meninggalkan aku. Aku masih terkaku memikirkan apakah perjalanan hidupku tahun ini akan merubah segalanya. Seolah-olah hilang rentak dalam melalui kehidupan. Dimana sebenarnya bahagia?

Setiap manusia berhak untuk bahagia... Carilah kebahagian dihati...Andai sinar bahagia itu perlu kucari dengan menyelusuri onak dan duri..aku rela.. kerana aku percaya setiap sesuatu itu ada balasan...


"Ya Allah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan, Engkau menjadikan kedukaan itu mudah sekiranya Engkau kehendaki."


"Kata-kata itu sebenarnya tidak mempunyai makna untuk menjelaskan perasaan. Manusia boleh membentuk seribu kata-kata, seribu bahasa. Tapi kata-kata bukan bukti unggulnya perasaan"

3 comments:

illaieylla said...

wah menghitung hari ye sue...

Frodo Baggins said...

uik kak illa ~ menghitung hari?
kak sue nak kawen ke? hahahha ..
tahniah!!! uhuks ~ siapakah yg bertuah ittew?


>>___<<

sue onn said...

Kak Illa ---> kena hitunglah hari..kang x ingat hari apa..

Nain ---> heheh kalau nak kawen..akak wat entri khas...Aku Yang Sudah Temui Jodoh..ahaksss..