Monday, June 27, 2011

Bersih...bersih..bersih..

Apa yang mahu dibersih? Bukan kempen BERSIH lah. Tetapi proses pembersihan sawang di blog aku ni. 24 jam semua orang dapat tetapi kenapa masih tidak cukup. Aku sangat kagum dengan Tuan Web Sutera ( sahabat RAMFC), bukan sekadar menjalankan perniagaan kateringnya sahaja malah sempat menulis blog serta sudah berjaya menghasilkan buku Buat Duit Dengan Katering. Yang terbaru sedang giat menulis manuskripnya Alexander Agung. Moga-moga tahun hadapan buku ini akan berada di pasaran. Saya sangat bangga dengan kejayaan beliau.

Tinggalkan kisah beliau itu. Kisah aku pula, sekarang ni. Macam banyak cerita tadi masa nak bersihkan blog. Bila mula menaip saja..hilang terbang ideanya. Sudah hampir menjengah bulan Julai. Pantas masa bergerak. Wah! tahun ni belum jalan-jalan cari makan lagilah. haha2.. Kemana nak pergi? Tiada idea sudah. Mood sekarang cuma pergi kedai buku, beli buku walaupun buku yang ada belum lagi habis dibaca. Jadinya bila sudah tiada idea ni, baik aku hadap buku yang dah menimbun minta di baca.. Kalau rajin esok-esok dan esok aku ulas novel yang aku baca. Boleh gitu?.. Bulih bah kalau ko..ikut keadaan bah..

No comments: