Friday, January 23, 2009

BeRBaLoi RaSaNYa

Kesabaran tu membuahkan hasil. Walaupun hari-hari yang aku lalui sekarang nie terasa padat sangat aktivitinya tapi kali nie aku rasa berbaloi sangat. Takde kata boleh digambarkan cuma gambar saja yang dapat menggambarkan betapa ia betul-betul buat aku dan keluarga gembira.
Walaupun belum semua rak keluarkan hasil tapi sebahagian yang telah dibuka nie beri harapan dan menguatkan semangat aku lagi. Kita kongsi gambar jelah yer bersama-sama.



5 comments:

GC said...

Wahhh.....MERIAH nya.. inilah berkat kesungguhan dan kesabaran kamu...dan "Janji ALLAH tak pernah mungkir"....
aduhh laaa....mcm mana teman nak rasa cendawan sulung demer nieh sue..??

Congrats Cik Sue...-GC-

kertas biru said...

wah.. adik dah banyak dah tu tahniah yer..dah boleh jual tu.

sue onn said...

Cik Gc..thanks..datang Chaah leh rasa punya..ahakss..

Sis Kertas Biru...ahakss..mai2 tolong jual kat pasar malam..

Sabiah said...

best...best kak sue...

tahniah,
akhirnya berjaya jugak.

^ Ain aka Dak In ^ said...

ain pernah buat projek ni masa kat sekolah teknik...
bes sgt bila tgok hasil kita menjadi...
gempaq sey!!!