Monday, July 20, 2009

KuNJuNG HoRMaT TuK AJK DaRi SaRaWaK

19 Julai 2009 tuk pertama kalinya bersua muka dengan Fyena. Ajk Kelab RAMFC dr Sarawak ni, kini akan menjadi warga Parit Raja kerana melanjutkan pelajaran di UTHM atau lebih dikenali dengan nama KuITHO. Pertemuan ini tidak aku rancang kerana seperti biasa jika dirancang pasti tak menjadi.

Kesempatan waktu cuti yang ada aku gunakan tuk melawat Fyena disana. Orangnya kecil molek, pemalu tapi tetap peramah. Disebabkan tidak dirancang makanya aku pun tak tau mana nak bawa Fyena. Tanpa perancangan kita jadi tidak teraturkan? Aku lebih suka secara santai dari formal. Orang kata lebih mesrakan.

Aku sampai di tempat Fyena kul 11 pagi. Ambik dia bawa ke BP Mall. Pegi makan di Rasa Mas sambil sembang-sembang. Pastu pegi kedai buku. Heheh..disebabkan kenal pun atas Kelab novel maka bagi penghormatan kat kedai buku sebagai xtvt pertemuan jugak.

( Dia malu masa aku nak ambik gambar..tapi sebab kata Kak Illa yang suruh ambik dia pose gak lah)


Lain kali kita jumpa lagi ye Fyena. Sebelum kena baling dengan periuk api ..tuk org Kuantan Sabo yer..Sabo banyak-banyak..Lampu-lampu jalan sedang di pasang sepanjang jalan Segamat ke Kuantan. Bagi terang dulu lah yer..Sebab sekarang gelap sangat tak nampak jalan. Ahaksss...




( Dia boleh menyorok belakang aku..senangkan nak main sorok2..ahakss))

11 comments:

Zonan said...

Assalamualaikum

Main sorok2? Lampu gah pasang?

Org 'KANTIN' leh terima ke alasan tu?

Huhahahahahahaha...

illaieylla said...

oit udah2 le dgn alasan x logik tu...
geram tul dgn sue ni
org 'kantin' x terima la alasan thn zaman jepun tu
adoi la

bestnya fina dpt main nyorok2 hahaha

fecca said...

ahahahahahaha~

cayalah kak sue !!!

*senYum*

bias® said...

ada kelab novel ker?

sue onn said...

Zonan ---> W'salam.. main sorok2lah..tgh pasang nie tiang yg ke 5 dia kata ada seribu tiang lagi..

Kak illa---> logik apa..apa lak alasan zaman jepun..org KAntin kena terima hakikat..ahakss...

Fecca ---> turn kita bila lak nie Fecca?.. dah terlebih senyum tu..


Bias ----> ada..jomlah join kami RAMFC di www.kelabram.com. ni kelab peminat novel RAmlee Awang Murshid

The Hobbit Frodo said...

ewwwwwwwww ~ fyna in da house. xoxoxoxo, leh lak main sorok2 kat blakang ... hahahahha ... kak sue, kank g terjaf fecca pulak. muhkakakka

Chop ~ mende "lampu tengah pasang" ??

sab-newsnetwork said...

wah.. fyena sambung belajar kat sini.. ada apa2 masalah cari kak sue ye fyena...

kak sue :: tak de masalah kan?

illaieylla said...

sue mmg suka terjah org2 negeri johor dia

tp x yah le terjah negeri jiran ni ek

sue onn said...

THF aka Nain ---->nanti akak terjahlah sorang2 mini ko tu..jgn risau dia disini selamat.aku dah bg tau pak guard kat situ tolong tgkkan fyena..tgk jek lah..

Sab ---> InsyaAllah boleh dibantu mana yang mampu..

aloy_paradoks said...

hui jauhtu dari sarawak... nmpak sgt die malu time nak tangkap gambar..

Web Sutera said...

Assalamualaikum. Ermm, menarik entri ini. Mengapa? Hanya aku yang tahu..hahhahah..