Wednesday, July 1, 2009

SaPa TiNGGaL KaT SiNi?


Aku dah berkali-kali lintas depan kawasan nie. Tapi tak pernah perasan signboard nie. Sampai sekali tu aku dok makan depan simpang Kampung nie. Lama gak aku terfikir nama kampung nie. Dulu pernah dengar orang sebut tapi bunyinya lagi pelik..jadi SOLO ONE MORE..Rupanya KAMPUNG SOLOK WAN MOH. Rasanya ada cerita sebalik nama tempat nie..Kalau ada yang tau leh tolong bagitau kat aku.

Kisah kampung sebelah tempat aku tinggal pun masih lum sempat aku nak buat entri lagi. DESA TEMU JODOH. Nantilah kalau diizinkan Allah SWT aku akan jumpa mereka yang terlibat dengan Majlis perkahwinan beramai-ramai yang menjadi rentetan Felda tersebut dinamakan DESA TEMU JODOH. InsyaAllah..

2 comments:

Aloy Paradoks said...

wan moh kene sorok kot..

fyena said...

akak...bila nk bawa kita g jalan2 kat johor.......nk jgk g desa temu jodoh....ne tau jumpa jodoh kat sana...ha2..."yayang" kita da lupa kat kita .....