Thursday, July 9, 2009

MaRiLaH BeRGoYaNG!!!


Korang nak goyang apa wei..heheh..tajuk aku jek bergoyang tapi kali nie goyang lidah. Heheh macam-macamkan nak menarik pelanggan. Korang leh tengok menu nie kat Sawit Corner di Melaka. Boleh cuba makan kat sini. Macam-macam ada gulai kawah pun ada.

Gambar makanan kat sini takde sebab cam biasa aku lupa ambik gambar bila tengok makanan atas meja..ahaksss...

5 comments:

aloy_paradoks said...

itu biase berlaku

illaieylla said...

sueeeeeeeeeee
lain kali kalau nak wat entri psl mkn upload le sekali pic nye
aduhaiiiiii

kertas biru said...

Sue lain kali kalau aku dtg jb bawa ler gie sana ok.

fyena said...

kak sue.....nk jgk g sana....
jemput la fina nanti k....

darling elle said...

samalh wei, aku pun lupa gak kalau dah tgk menu tue...hahhahaha