Thursday, October 23, 2008

aKu BeRHeNTi BeRHaRaP

Adakalanya sepi itu indah...kerana saat itu kita ada ruang untuk mengingati dan merindu..ahakss..

Aku tak percaya lagi
Dengan apa yang kau beri
Aku terdampar di sini, tersudut menunggu mati
Aku tak percaya lagi
Akan guna matahari
Yang dulu mampu terangi, sudut gelap hati ini
Aku berhenti berharap
Dan menunggu datang gelap
Sampai nanti suatu saat, tak ada cinta kudapat
Kenapa ada derita
Bila bahagia tercipta
Kenapa ada sang hitam, bila putih menyenangkan
Aku pulang… tanpa dendam kuterima kekalahanku
Aku pulang… tanpa dendam kusalutkan kemenanganmu
Kau ajarkan aku bahagia, kau ajarkan aku derita
Kau tunjukkan aku bahagia, kau tunjukkan aku derita
Kau berikan aku bahagia, kau berikan aku derita

Ahh! jika org dah tak sudi..tak perlu merayu lagi kerana ia sudah tiada simpati lagi. Hati kita milik kita..Bawalah hati itu dan pergilah dari situ..


Jangan simpan kata-kata cinta pada orang yang tersayang sehingga dia meninggal dunia lantaran akhirnya kamu terpaksa catatkan kata-kata cinta itu pada pusaranya... sebaliknya ucapkan kata-kata cinta yang tersimpan dibenakmu itu sekarang selagi ada hayatnya..

1 comment:

Anonymous said...

huhuhu..sue apasal entry ko sedey2 jek munyik....

setiap pertemuan tidak semestinye akan bersama hingga ke akhir hayat...
tp setiap perpisahan itu akan menjadikan kite lebih tabah lagik hehehe iyer ker nie