Tuesday, November 11, 2008

BiLa SuDaH KeNa..JaWaBLaH..TaG KaK iLLa

Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
Ibuku..family..kawan…diary dan telefon

Apakah benda terakhir yang anda beli dengan wang sendiri?
Beli bukulah

Di manakah tempat impian perkahwinan anda?
Macam mana nak impikan…tunggu jumpa dululah

Berapa lama anda rasa hubungan anda akan berkekalan?
Ku harap sampai nafas yang terakhir

Adakah anda sedang di lamun cinta?
Tidak…kerana takde masa nak mencari cinta

Dimanakah restoran terakhir anda makan malam?
Restoran??? Mak marah makan kat luar.

Namakan buku terakhir yang anda beli?
Novel sapa lagi nak beli..novel Bro Ramlee lah...Ranggau..Satu Janji Dan ADAM.

Apakah nama penuh anda?
Perlu ke?

Anda lebih senang dengan mak atau ayah?
Dengan Arwah Abah tapi sekarang dgn maklah

Namakan seseorang yang anda ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
Sapa yang ingin aku jumpa? Aku ingin jumpa mereka yang ingin jumpa aku…

Christina atau Britney????
Takde kena mengena mereka berdua nie

Adakah anda mencuci pakaian anda sendiri?
Basuh sendirilah nak kena luku pala ke suruh mak

Tempat yang paling seronok anda mahu pegi?
Hehehe…byk tu tempatnyer..tapi aku suka pegi Sabah..hajat dihati nak ke
Australia..sampai seru ke Mekah..

Pelukan atau ciuman?
Dua2 tak boleh ke?

Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag anda
Kak Illa..yg pasti cun org nyer
Kalau marah suka speaking tu
Suka makan kambing
Hehehe…sifat keibuan nyer terserlah
Sanggup kuar duit byk2 utk vitamin..

8 perkara yang amat saya gilai
Camera
Tgk akaun banklah..byk duit rajin keje..ahakss
Jalan2 cari makan..
Suka cium bau pelam..ahaksss
Coklat
Kayu hoki ..dah berenti main pun rasa nak beli je lagi
Suka baca buku kat kedai buku tapi tak beli..

8 perkataan yang sering di ucapkan lah
Emmmm
Ahaksss
Ok
Ye lah
Sengal
Aikkk
Entahlah
Banyaklah lagi nak sebut satu2 tak cukup ruang nie

8 buah buku yang paling terbaru di baca
HSP…HSP…HSP…HSP…HSP…HSP….HSP….HSP

9 lagu yang boleh saya dengar berulang kali
Sayang Kinabalu..hehehe elle mesti boring..
Sorry Seems To Be The Hardest Word…100x pun takpe
Unfaithful
My Baby You
Bawa ku Terbang
Thats Why You Go Away
Andai Ku Tahu
Banyaklah lagi….

8 perkara saya pelajari tahun lalu

Ø Peduli apa kata org.
Ø Jaga hati sendiri sebelum sibuk jaga hati org
Ø Sayangi org seadanyer
Ø Keluarga itu lebih penting dari segalanyer
Ø Serlahkan keyakinan sendiri baru org akan respect anda
Ø Respect diri anda sebelum mahu org respect anda.
Ø Belajar jadi kedekut…hahaha
Ø Belajar demand pada org lain atas kebolehan anda.

6 comments:

Linda Amri said...

8 perkara yg anda gilai tak cukuplah, kurang satu lagi :-)

akimsensei said...

kak sueonn, jgn lupa tag kak linda pas ni. muahahahaha. nafas terakhir tu pun tajuk novel. kah kah kah. wah, diari ke? the same with me la kak. miaahahaaha. apsl aku byk gelak ni? kang xpsl2 kene hempuk ng kayu hoki. ;)

sue onn said...

terlampau byk yg digilai...entah kang kalau cukupkan lapan yang ke 9 marah lak..so biarlah sampai disitu je..

The Hobbit Frodo - The Ring Barrier said...

Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
Ibuku..family..kawan…diary dan telefon

(WOOOO ... ADER DIARY EKK? MMM ... SENTIMENTAL NYEWWWW ...)

Apakah benda terakhir yang anda beli dengan wang sendiri?
Beli bukulah

(MMG ULAT & PERMAISURI BUKU)

Di manakah tempat impian perkahwinan anda?
Macam mana nak impikan…tunggu jumpa dululah

(MUHAHHAHAHAHHAHA ... SETUJU2 ... X NAK JOIN BETA KEW? DI UDARA?)

Berapa lama anda rasa hubungan anda akan berkekalan?
Ku harap sampai nafas yang terakhir

(VA VA VA .. SYABBAS MERA BETI HEY)

Adakah anda sedang di lamun cinta?
Tidak…kerana takde masa nak mencari cinta

(MMMMMM .... CINTA KAT SABAH TU? MUHEHEHEHHEHE)


Dimanakah restoran terakhir anda makan malam?
Restoran??? Mak marah makan kat luar.

(WAH ... ANAK EMAK GHUPER NYERRR ... UMMI BETA POWN MARAH ... TAPI KITA BELASAH AJER ... AMPUN UMMI)


Namakan buku terakhir yang anda beli?
Novel sapa lagi nak beli..novel Bro Ramlee lah...Ranggau..Satu Janji Dan ADAM.

(WOOOOOO ... COMIC X NAK KEW? DETECTIVE CONAN? NARUTO??)

Apakah nama penuh anda?
Perlu ke?

(MAHARANI PULAU UTARA @ ANANTA VERSI BAIK)

Anda lebih senang dengan mak atau ayah?
Dengan Arwah Abah tapi sekarang dgn maklah

(MUAH MUAH MUAH .... ANAK SOLEH)


Namakan seseorang yang anda ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
Sapa yang ingin aku jumpa? Aku ingin jumpa mereka yang ingin jumpa aku…

(BETA NAK JUMPA ADEQ ABANG BESAR RAM ... MIHIAHIAHIAHIAHIA. BLEY?)

Christina atau Britney????
Takde kena mengena mereka berdua nie

(W/POON XDER KENA MENGENA ... TAPI BETA TTP SKE BRITNEY!! YEAY ... "WOMANIZER HA ..."

Adakah anda mencuci pakaian anda sendiri?
Basuh sendirilah nak kena luku pala ke suruh mak

(TABIKKKKKKKK HORMAT!!!!)

Tempat yang paling seronok anda mahu pegi?
Hehehe…byk tu tempatnyer..tapi aku suka pegi Sabah..hajat dihati nak ke
Australia..sampai seru ke Mekah..

(SABAH? SPEKU CEPAT OIIIIII)

Pelukan atau ciuman?
Dua2 tak boleh ke?

(KALAU KAK SUE NAK KEDUA2 NYER ... BLEH AJERRRRR ... MUHEHHEHEEH ... (SENYUM SAMBIL ANGKAT KENING)

Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag anda
Kak Illa..yg pasti cun org nyer
Kalau marah suka speaking tu
Suka makan kambing
Hehehe…sifat keibuan nyer terserlah
Sanggup kuar duit byk2 utk vitamin..

(TAMBAHAN ... KAK ILLA - PUTERI RAMFC ... JGN LUPER LETAK FC KAT BLKNG ... KANK ORG INGAT PUTERI RAMLEE AWANG MURSHID ... MIHAHAHHA)

8 perkara yang amat saya gilai
Camera
Tgk akaun banklah..byk duit rajin keje..ahakss
Jalan2 cari makan..
Suka cium bau pelam..ahaksss
Coklat
Kayu hoki ..dah berenti main pun rasa nak beli je lagi
Suka baca buku kat kedai buku tapi tak beli..

(HIHIHIHIH ... PART KAYU HOKI TU YG X TAHAN .....)

8 perkataan yang sering di ucapkan lah
Emmmm
Ahaksss
Ok
Ye lah
Sengal
Aikkk
Entahlah
Banyaklah lagi nak sebut satu2 tak cukup ruang nie

(KOROK MU ... DULU CAM PENAH DGR YAYANG SUE SEBOOOT ... MUHAHAHHA)

8 buah buku yang paling terbaru di baca
HSP…HSP…HSP…HSP…HSP…HSP….HSP….HSP

(SYABBAS MERI BETTI HEY ... KUCH KUCH HONDA HEY)


9 lagu yang boleh saya dengar berulang kali
Sayang Kinabalu..hehehe elle mesti boring..
Sorry Seems To Be The Hardest Word…100x pun takpe
Unfaithful
My Baby You
Bawa ku Terbang
Thats Why You Go Away
Andai Ku Tahu
Banyaklah lagi….

(BRITNEY SPEARS - WOMANIZER --- BETA GALAKKAN TGOK VCLIP DIER ... BLEY JOGET LAMBAK SEH ... YIPPA YIPPA YIPPA ...) HOHOHOHOHOHO

8 perkara saya pelajari tahun lalu

Ø Peduli apa kata org.
Ø Jaga hati sendiri sebelum sibuk jaga hati org
Ø Sayangi org seadanyer
Ø Keluarga itu lebih penting dari segalanyer
Ø Serlahkan keyakinan sendiri baru org akan respect anda
Ø Respect diri anda sebelum mahu org respect anda.
Ø Belajar jadi kedekut…hahaha

(PELAJARAN BARU DARI BETA "FRODO", JUMPA ORG ... JGN LUPA TGOK DIA PAKAI HAPER ... KASUT KEW, SLPER KEW, KASUT MUNGE2 KEW .... MUHAHHAHAHA .. LEH DETECT ORG TU CAMNER)



p/s: akimmmmooot .... gelak2 tu jgn sampai x hengat dunia .... kank hilang ingatan laks dalam dunia "kunang2" ney! mihiahaihaihiahia

illaieylla said...

frodo ni mmg la....... suka copy paste then buat ulasan sendiri la pulak.......

tlg!!!! anak sape ni
tlg!!!! kawan sape ni

pening dpt member cam ni tp sekali sekala menghiburkan jugak he3

fyena said...

belajar jadi kedekut.....
hoho...
anak hj bakhil ke ni....
mesti ada cerita di sebalik tabir ni...
kan kan kan...............