Monday, November 3, 2008

Dia YaNG Ku KeNaL...



Antara yang mula2 aku kenal dia chatbox RAMFC..1 November 2008..akhirnya menjadi tarikh yang bersejarah..Inilah 1 kebaikan internet walaupun ada 1000 keburukannya. Kesian Kak Illa kena tunggu kat 1 jam..hehehe penantian satu penyeksaan..Maaf kelewatan tak dapat dielakkan kerana aku dari tempat keje...Pada sesiapa yang nak mengenalinya boleh hubungi aku..sebab dia SAA..sendiri pikirlah apa maksudnya.

Takde rezeki nak belanja makan ikan patin pasal kedai makan RZ tutup time tu..tu dia nampak kat belakang kedai yg tutup tu..kalau tak..emm...sedap tul makan kat situ.. takpe next time jumpa kita pegi sana lak kak illa.

Aku story sikit tentang Kak Illa..nie sapa nak kawan dengan dia pastikan anda byk modal bercakap..hehehe sebab Kak Illa pendiam sikit..tapi kalau dah mesra agaknya dia non stop kut cakap..ahaksss.. Orangnya cantik..rugi oooo sapa tak masuk line..daring gitu..sporting..emmm yang pasti ciri keibuan tu tetap ada..bahagialah sapa yg dapat dia..cepat2 kekosongan masih dibuka lagi.

Semoga perkenalan ini akan mengeratkan lagi talian silaturrahim antara kita..Amin..Lepas nie sapa lak aku nak jumpa..maybe YDP Elle..

7 comments:

Sabiah said...

kak sue SAA tu ape.mls ar nak pikir.

nnt jumpa sy,jgn pulak komen yg ciri2 keibuan tu hehe.rasa cam geli geleman pulak

akimsensei said...

SAA-single and available.. kak illa, akim dh bocorkan rahsia.. :) kak sue onn, akim pn pendiam gak. kalu xder apa nk ckp, memg xtau nk buka topik. xcaya tya kak arms. aritu 1st jmpa dia la time nk meeting pendaftaran ramfc. wah kak sue, this week mesti glemer kan. dh jd artist of the week lah katakan :)

tunteja said...

sue teja pn pendiam jugak....kalau first time org jumpa teja mesti mrk ingat teja sombong....

GenusCatasetum said...

Tak sangka si Kunang-Kunang ni ciut owang nyer.... :p

~LiNDa~ said...

hai sueonn! salam ziarah untuk sueonn!

darling elle said...

chewah, detik2 penuh bersejarah nie...tepuk2 sikit...k.illa malu2 pulak nie....macam mana nak jumpa bang RAM nanti...

masoflynn said...

hehehe... dah nampak k. illa ngan sueonn. maintain brutal korang aikkk... semoga ukhwah terus berkekalan.