Wednesday, November 5, 2008

WaHai HaTi aPa MaHu Mu?

Tatkala org lain tgh sibuk buat keje..berchatting..aku lak takde hati nak buat semua tu..napa? entah..sarat tul rasa hati..apa yg aku simpan sebenarnya nie. terkenang rakan lama yang dah menyepi?..terkenang kenangan lama yg telah pergi?..yang pasti hati aku jadi hiba sendiri kerana terkenang arwah abah yang telah lama pergi....

Wahai hati apa mahu mu..aku dah tak tahan menanggung resah ini.Ya Allah ..Kau berikanlah aku kekuatan sekali lagi utk terus bangkit..cukuplah sekali aku tersungkur..hatiku ini cukup kecil Ya Allah..janganlah Kau ujinya lagi...Akukah manusia yang terpilih untuk diuji lagi..kalau itu yg tersurat aku terimanya Ya Allah..hanya satu ku pinta lapangkan dada ku utk teruskan perjuangan ini.

Wahai hati aku tak tau apa mahu mu..namun aku akan jaga dirimu agar kau tidak lagi dilukai..tidak lagi disakiti.

6 comments:

Linda Amri said...

Are u alright sueonn?

illaieylla said...

nape ni sue..........
ada yg x kena ke....

darling elle said...

WEI, TAJUK NYA TUKARLAH JADI HAMPEH. HEHEEH....LIFE GOES ON...AT THE END U STILL HAVE OTHER THAT MAYBE U NOT RECOGNIZE YET...BAK TAGLINE HAKIM MENTAL MESTI KUAT BABE

akimsensei said...

kak sue.. mental mesti kuat, okey :)

sue onn said...

korang nie tak leh aku nak layan blues lah...bagilah aku jiwang2 sikit..bukan selalu gak..

tunteja said...

sue..jiwangnyerrrrr......peace!!!