Friday, June 19, 2009

JaNGan MaRaH ..PiNJaM SaT..


Ini yang aku ketahui.....




TAPI .....................





Siapakah Yang ini?

10 comments:

kertas biru said...

oit...sama ler heheheh

-Ain-Dak In- said...

sapekah itu kaklong???
ngee~~~~

sue onn said...

kertas biru ---> samakan org iteww

ain ---> heheh nie datin dr negeri dibawah jerebu...

Farah Jasni said...

adoiii.. mmg samalah... tp siapakah ituew????

aiN said...

uiinaa...tu datin dari negeri di bawah bayu tu..jgn main2 tau..

The Hobbit Frodo said...

uikkk .... terkezuttt !!! seb baik xder sakit jtg, kalau x ... mau g wat pintasan jantung! xoxoxoxoxo

aloy_paradoks said...

ha,, yang itu yg tak tau..

Cerita Saya said...

hahaha kak sue...sape tu?

wakakaka..klaka la.terhibur daku pagi2 isnin ni..

neway...rindu la sama kak sue..


-sabiah-

sue onn said...

osh ---> tu "datin" dr negeri bawah jerebu lah..skrg dah takde bayu dah...jerebu jek

ain ---> tak berani main-main sama datin tu ..takut...

Frodo ---> heheh sakit jantung kena wat pintasanlah..kalau lemas akak panggil "mini-mini" ko wat cpr nain..ahaks...

Mr Aloy ---> haa.. yang itu yg nak tanya tu..ahaks...

Sabiah ---> aloo sabiah dah lama tak dgr cerita..windu sama ko gak..

GC said...

Aiikkk..!!!
Tepanjat iter ^.^
Ingat kan nak citer pasal politk ke, pasal negara ke....
Tapi mmg nampak sama laaa...