Tuesday, June 23, 2009

KiTa MaKaN DuLu..

Musim durian dah bermula lagi. Aku rasa bagi yang suka makan durian peluang nie tak mungkin dilepaskan. Sedara-sedara yang kat bandar tu kalau rasa nak makan durian reti-retilah balik ke kampung yer..

Yeaahh..berat nie nak tolak

Dah banyak-banyak nie sapa yang nak makan?

Jemput makan yer semua...

13 comments:

kertas biru said...

nie yg buat aku malas nie.. nak tengok. Bila ler aku nak makan durian sambil duduk2 bawah pokok sedap tu...

aloy_paradoks said...

hampeh... gua dah terang kampung tepi laut,,, mana nak datang dusun durian. Pokok kelapa banyak la. Geram je.

dotblogspotdotkom said...

huhuhu...memang bes makan durian nih... 2 hari lepas pakcik makan pulut derian... hu la wey... sedapnye... rasa nak hadap seguni derian tu....tp dah tua..tak mampu makan byk dah...huhuhu

Durian Lover's said...

allahhu akbar!!!! takbir!!!! dugaan sungguh!!! (tu yg kene takbir tu) best nyer mkn durian, tlg anto ke kajang boleh???? kg i xde durian.. hik hik hik pulut durian, tempoyak, koci, lempok, dodol, wajik, kuih bakar, bubur kacang, gulai tempoyak.... segalanya durian.. muahhahahhahahhahha

sue onn said...

kertas biru ---> mailah terbang ke sini...

Mr Aloy ---> hehehe tak dapet den nak nolong..jemput makan brader..tapi kalau nak mkn gak leh turun segamat..durian segamat No. 1

PAkcik Dot ---> tak boleh mkn byk2 pakcik..rasa sikit cukup..tapi mkn bubur kacang bubuh durian sedap kan...


Osh ---> lompat lagi satu..dua ..satu lagi..hahaha...mailah sini...cam tak tau jln jek..hahaha.. aku paling suka bubur pulut hitam bubuh durian osh..fuhhhhh..hingga menjilat siku wa cakap sama lu..

aloy_paradoks said...

or segamat rupannya...

The Hobbit Frodo said...

uwaaaaaaaaaaaa .... nampak sodapppp .... tp kiter x leh makan!!!!!! INI TIDAK ADIL!!!

GC said...

Cik Sue,
courier la sebijik dua...^.^
hee3x

N said...

sue...tak baik tau,,bagi tgk org pict mcm tu...baik ko hantar ke sabah..byk phala dpt...uwaaaaa..duriaannnnnnn

illaieylla said...

nak durian jugakkkkkkkkkkkk
tp pastikan isinya kuning ye
hehehehe
tp apesal asik dpt tgk n terima mms je kan psl cendawan la durian la tp x prnh dpt pung

majuk lah

sue onn said...

Mr Aloy ---> org segamat lah teman nie..

nain --> jemput makan nain..sedapnya...

Cik Gc ----> ahakss.. abg posmen marahlah cik gc.

N ---> bah ko terbang datang ke marilah..sekarang pun aku dapat pahala juga bah sbb bg tgk sama kau gambarnya.

Kak Illa --> ehem..ehemmmm..sekeping gambar membawa sejuta maksud..hahaha..

BuaH TaRaP said...

ko nih bagi aku jeles je lah sue. tp aku nak bagi jeles ko gak, klu nak makan tarap dtg lah ke sabah ye hehe :D

sue onn said...

Buah Tarap aka Kak Linda ----> buah tarap yer...kita nak buah bambangan jek lah