Friday, June 26, 2009

KiSaH aDiK aKu



25 JUN 2009 mungkin jadi hari yang istimewa pada dia..(tapi rasanya dah banyak sangat hari istimewa dia) dan juga mak aku ( tapi hari konvo aku lagi hari istimewalah pada mak aku..hahah) Jangan marah bang ( adik aku ..aku panggil dia abang..dan aku lak kakak tapi jadi adik napa jadi cam tu aku nanti2lah aku citer)

Semalam dia tamat latihan untuk SKM kat IKBN Alor Gajah untuk tahap 3 ( dia tak minat belajar malas nak baca buku katanya so ambik kemahiran jelah). Lepas nie sambung tahap 4 lak untuk Diploma dalam Penyeliaan Makanan Dan Minuman.

Walaupun aku cuma di telefon pihak IKBN pada hari Selasa untuk makluman tapi kali nie aku rasa perlu untuk hadir kerana apa lagilah sokongan yang aku dapat beri kalau bukan hadir untuk meraikannya. Dan yang paling penting bawa mak aku untuk lihat kejayaan dia.

Slide show yang aku sempat snap



Masa ambik anugerah ibu bapa dibawa naik ke atas pentas sekali. Inilah mak dan adik aku.Muka tak nampak. Nie jek gambar yang aku leh ambik dari jauh.


Semoga abang terus berjaya dan jangan lupa belikan acik kete bila dah keje . ahaksss...





No comments: