Monday, June 15, 2009

SeNYuMLaH


Apa beza manusia dengan kambing punya senyum?.

Selain seorang itu manusia dan seekor lagi kambing..

14 comments:

D'Rimba said...

Senyumlah selalu.....Huhuhu......

The Hobbit Frodo said...

xoxooxoxoxoxo ~

bezanya ..... hohohhhohohoho

1) bila manusia senyum der istilah "senyum kamben'"

2) bila kamben senyum xder istilah "senyum manusia/org"

muhkakakkakaka .... larikkkk

Farah Jasni said...

kamben senyum sebab kenyang.. manusia senyum kanben sbb tersentap.. muahhahahhahhahahha

senyumlah2 ahai cek mek molek..

senyum seindah suria..

senyum itu sedekah..

Linda Amri said...

1. pendapat aku sama dgn frodo
manusia guna "senyum kambing" tapi kambing tak guna "senyum manusia" ((mcm tau je, kambing kot))

2. manusia ada kalanya senyum tanpa gigi, pernah tak kita nampak kambing senyum takdek gigi?

hehe saje je sue, nyakat ko ((ke yg nyakat kitorang))

senyum sokmo!

aloy_paradoks said...

kambing tak boleh senyum manusia..
manusia boleh senyum kambing.

kuSut said...

manusia senyum ada makna tu...
klu kambeng syum, takut kene semeleh kot klu die monyok je...ahahaa

sue onn said...

D'Rimba --> senyum tak kena bayar..

The Hobbit Frodo --> bagus keje ke DBP. jadi pengkaji tau nain.

FArahJAsni ---> osh kalau ada ayat yg wat tersentap pun ..senyum jelah yer...

Kak Linda --> mana aci ikut nain jek..sendiri punya..kang saya cuba cabut gigi2 kambing tu then suruh senyum tgk sama tak senyumannyer..

Alaoy-Paradoks ---> tak aci kan manusia leh suka2 ambik hak yg bukan mereka punya..


Kusut ---> tunggu en kusut senyum dulu tgk apa maksudnya. kambing kalau senyum lebar tang mana pun tetap kena sembelih..hehe

♥ ieRa♥ said...

teringat kat kambing ayah aku

GC said...

Salam Cik Sue,

bagi GC, senyum si kambing adalah ikhlas namun bila manusia melakukan 'senyum kambing' ia terselit seribu makna yang pasti nya tidak ikhlas ^.^

kesimpulan nya, kalau kita nampak manusia tu beri 'senyum kambing' pd kita....jangan balas. Tapi kalau kita nampak kambing tu senyum pd kita....balas lah dengan ikhlas ^.^

sue onn said...

iera ---> saya takde kambing..leh bg satu tak.

Cik Gc ---> camne nak tau org tu senyum kambing?..

aiN said...

Su...Ayu juga kambing tu yer...siap dgn kanta mata lagiiii..

sue onn said...

Ain ---> ahakss... susah wei nak pakaikan kanta biru kat mata kambing tu..pastu paksa dia senyum lagi.

Myra said...

Masih tak dapat senyum? Jom ke blog Myra http://myrabellayeo.blogspot.com Hari2 senyum utk semua orang. Senyum itu kan sedekah.

cahaya si labah2 said...

ingatkan gambar tuan punya blog ni..